Monday, June 21, 2010

Assalamualaikum dan salam persahabatan

Selawat dan salam keatas junjungan Baginda Rasulullah dan semua ahli keluarga Baginda dan tidak lupa semua mukmin dan mukminat yang dikasihi kerana ALLAH..

Rasanya sudah sekian masa saya tidak buat posting baru untuk blog saya..
Mungkin ada diantara rakan2 yang setia dan sudi melawat blog saya tertanya-tanya kenapa saya kini jarang berblogging..

Alhamdulillah kini saya telah menghabiskan pengajian saya diperingkat ijazah dan kini sedang menjalankan latihan Industri selama dua bulan sehingga pertengahn julai ini.
Mohon rakan2 mendoakan saya sehingga hari keramat saya pada 10-10-10 dan terus selamat dan berjaya dekemudian hari..
Doa saya juga buat semua rakan2 blogging juga Facebook saya..

Insyaallah ada kudrat dan masa yang diizinkan, saya akn cuba untuk berkongsi seberapa banyak input, info juga perkongsian semampu dan selayak diri yang daif ini..

Moga kita semua memperoleh kabaikkan dan rahmat dari Ilmu yang ALLAHswt curahkan tanpa keterbatasan perolehan ilmu sekiranya kira terus berusaha seikhlas mungkin keranaNYA, insyaallah..

Sebarang pandangan, idea mahupun kritikan adalah amat saya alu-alukan kerana sudah pasti manusia biasa seperti biasa akan mlakukan kesalahan samada dalam sedar mahupun tidak..

Akhir kata walhal pemula bicara blogger salam kata penuh bermakna..
Selamat Berblogging
(^__^)~<3

No comments:

Photobucket

inMemory