Friday, August 12, 2011

The Show Goes On

Kadang kita selalu terfikir terlalu banyak kekurangan dalam diri kita hinggakan kita slalu trasa hidup dlm tekanan..
Aku kadang terfikir bagaimana dan macamana nak slesaikan masalah...
Kerja siang malam tak tentu masa sampai dah macam mayat idop dah..
Smua orang ada cara masing2 utk mencari ketenangan..
Yang pnting jgnlah yg "bertentangan"
Bagi aku, aku suka dengar nasihat2 dr ayah aku..
dan kdua, aku suka layan lagu2 yg mbuatkn aku terus utk hidup..

p/s - baru lpas berbuka lauk daging masak kicap + gulai rebung + kueh tako a.k.a tepung pelita + air tembikai..i'm full..


Nk share lagu ngn korang sket yg ak bru dgr..very inspiring~

http://www.youtube.com/watch?v=Rmp6zIr5y4U&ob=av2e

blog blog blog

Sekian lama aku tak post entry baru..banyak juga usha2 n baca blog orang..terasa nk menulis dan berkongsi jgak tp aku tak pandai sgt blogging neh..tambah plak bab2 deco blog ni ak mmg hancuq bsepai. ada sesapa yg pandai blogging kongsi2la ilmu eh? huhu~

anyway, aku nk berblogging smula tp rasa malu sb xhebat spt blogger2 yg len..

inMemory