Wednesday, September 24, 2008

Salam ukhuwahfisabilillah..









Assalamualaikum...

harini aku menulis hanya sekadar utk mngisi keterlapangan masa yang ada..Bicara berkenaan ape pun aku tidak tahu tetapi mungkin sedikit doa dan ucapan kasih ramadhan juga aidilfitri yang kian menjelang tiba..

Namun hati ini bagaikan terasa kekurangan akan ramadhan kali ini..Pemergiannya kian terasa..Ya ALLAH apakah rasa ini??Berilah aku petunjuk..janganlah kau katakan bahawa ini adalah ramadhan terakhirku..Padaku dosa2 didalam dada juga bahu yang memikul masih belum mampu aku walaupun untuk menghampiri syurgaMU..

Berilah aku ya ALLAH Nur cahaya hidayahMU dan pandulah aku serta peliharalah kau didalam agamaMU dan mati sebagai syuhada yang memperjuangkan agamaMU
amin...

"Pada sahabat,salam kasih ukhuwahfisabilillah dariku..moga hatiku sesuci hati kamu semua,ibadahku seberat kamu semua, istiqomahku setanding kamu semua dan IMAN ku terpelhara bersama kamu semua kekal ke syurgaNYA...amin.."

No comments:

Photobucket

inMemory